you could try sleeping in my bed

Hej!
Längesedan mina vänner. Dags att ta tag i bloggen igen, kliar i fingrarna. Det är ju så kul att gå tillbaka och läsa sen om inte annat. Har fått trådlöst internet i huset, ÄNTLIGEN, ni anar inte så underbart det är att bara skippa allt j-a dongelkrångel! :)
.
Idag har jag varit i stan med Rebecca, Adina och Nicole. Vi lunchade på Steakhouse på Lilla torg, blev entrecote för min del. Riktigt mumsigt! Sedan vandrade vi runt lite och jag köpte en klänning som jag förmodligen ska ha på mig imorgon. Det är nämligen utgång då, petri vs borgar, som konceptet kallas. Kommer bli riktigt kul, taggar verkligen. Igår hade Felicia 17årsfest i Skanör. Det var många som jag inte träffat förut där, trevliga prickar och då blir det ju automatiskt kul. ;) Inga bilder från igår dock, för en gångs skull var det ingen som fottade, jobbigt läge. :(
.
Snart kommer Vicky hit och så ska vi hyra film och ha en lugn kväll. Ska bli skönt, är riktigt trött i huvudet på grund av nattens brist på sömn. Tänkte egentligen se Alice i underlandet i 3D men vi skippar det, känner inte för att lägga pengar på det just nu. Finns annat jag vill lägga de på i stället. :)
I brist på nya bilder fick det bli denna härliga på Adinas hund Ibsen, Rebecca och mig för några veckor sedan.
PUSSEN,
Sofie

Kommentarer
Postat av: SandvikenV

skönt med trådloest!

Du ska inte skita i klänningen som tänkt då? ;)

2010-04-01 @ 20:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0