closer, i want you closer

Hej!
.
Sofie här, var ju hur längesedan som helst. Så mycket som har hänt och jag kommer nog aldrig kunna återberätta allt, eller orka göra det. :)
.
Igår var jag iaf på förfest hos Madde i klassen, sedan gick vi till strandbaden. På den lilla vägen lyckades jag stuka foten något ordentligt. Kände att det gjorde riktigt ont men jag var peppad på dans så jag ignorerade det. Bytade strumpbyxor på toan, de andra hade gått sönder och var blodiga för jag fick ett jack i benet. :( På med 10 cm klackar och dansa hela natten. Det var riktigt kul igår. Det mesta iaf, härlig stämning och en gammal vän var dj. Kul! :) Var väl i säng vid halv 3 och somnade runt halv 4. I vilket fall som helst har jag riktigt ont i foten idag och kan knappt gå. Men det är väl sånt man får ta när man dansar på utan att bry sig om stukade fötter.
.
Idag vaknade jag klockan 9, sovit dåligt hela natten. Beslutade mig för att gå upp efter några timmar i telefon. Idag ska jag, Vicky, Rasse och Pontus se melodifestivalsfinalen tillsammans hemma hos Rasse. Det kommer nog bli riktigt trevligt. Sover förmodligen där så slipper man åka hem från landet mitt i natten. ;) Men först är det duschen och städa rummet, innan någonting annat. Skulle vilja ut och springa men måste vänta till imorgon så att mina muskler får en chans att återhämta sig. Hade teori på idrotten i fredags, haha.
.
Ida, Rebecca och jag förra lördagens middag hos Adina. Mysigt var det!
.
Bilder från igår kommer när jag har det.
PUSSEN,
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0