Boy you got it bad but i got something good

hejsan bloggen, sry för seg uppdatering!

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade frisörteknik den första lektionen där vi fick lära oss att färga utväxt, riktigt kul faktiskt. Min andra lektion var hanverksorgentering där vi har ett projektarbete som vi jobbar med i grupper, och man har ganska stort eget ansvar, så istället för att sitta och jobba i skolan där man typ inte får något gjort så stack jag hem, men tror ni jag fick något gjort här hemma då? Nej.. haha, tog de bara chill när jag kom hem. Sen nu på kvällen så dansa jag, fett najs asså.

Jag och några tjejkompisar från klassen snackar om att åka till stockholm om typ två veckor, över en helg. Sjukt kul, ser ut som om det faktiskt kommer att hända. Jippi!


HoppasHoppasHoppas!!

/ erika ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0