då kör vi igen, eller jag iaf...

hejsan, ett tag sen, ja!

har haft ett sånt sug efter att blogga så nu kör jag tills lusten försvinner igen, som den brukar haha :)
dock blir det utan kusinen just nu, men hon kanske också börjar snart? hoppashoppas. Det är liksom vår blogg tillsammans, så de blir ju roligare om båda skriver, vi som skulle bli kända tillsammans och allt haha. Men den drömmen får leva vidare lite till :) hoppas ni få som läser bloggen(om de ens kommer vara några..) trivs med mig bara, haha.  Men jag känner att jag bara svamlar nu typ. Blir oftast så.

Just nu ligger jag bara i sängen, har inte orkat ta mig upp här ifrån. Men hey vafan, har ju lov, de är meningen att man ska göra meningslösa saker haha, mitt motto iaf ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva ...
Tänkte att jag kan skriva lite om mig själv så ni får en uppfattning om vem jag är, fast i nästa inlägg så detta inte blir helt kladdigt haha.

Aja, vi hörs snart.
Pussen o Kramen


min favvo bild på mig och fina kusse... men hon hatar den typ :( haha.
jag till vänster, sofie till höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0