I can't live if living is without you

hejsan bloggen.

Dålig uppdatering från min sida ja.
Men iaf, idag har vi haft egenhårvård i skolan, skit kul! slingade mitt hår i ljusa slingor, sen locka jag de, eller rättare sagt så gjorde anna allt de där på mig :) väldigt nöjd blev jag med resultatet! Efter skolan stack jag och anna till hansa och byggde på våra naglar, blev skitsnyggt, riktigt nöjd där med. hihi. Efter vi byggt på så tog vi en liten fika på espresso house. Myspys.
Idag har varit en sjukt bra dag, jag är så glad. I'm löööving it (y)


håret :)


naglarna :), bilden är tagen med en kass cam så de kanske inte ser så jätte bra ut, men det är skitsnyggt irl ;)

/ erika ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie

faaan vad snyggt ditt hår blev gumman :D

2010-11-16 @ 09:52:17
URL: http://sofiesjostedt.blogg.se/
Postat av: Robin Pobin

Fan va fin du är i håret,riktigt snyggt :)

Passar verkligen på dig,din vackra lilla flicka <3

2010-12-07 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0