I döda vinkeln ser jag allt du gör

hejsan folket!

Idag började skolan igen, ganska skönt ändå. Kul att vara tillbaka och träffa alla som man inte hann träffa på lovet. Skrattat mycket idag har jag gjort, hahaha. Tack vare dom underbara vännerna som man har. Gotta love them :)

Vi hade frisörteknik idag, och fick klippa hela dagen. Riktigt kul.
Efter skolan cyklade jag hem i kylan. FYFAN vad kallt det har varit idag.. kunde knappt andas imorse när jag cyklade till skolan, sick.
Aja, sen jag har kommit hem så har jag bara tagit det lugnt framför tv:n. Snackade med min mor och bror innan också om att vi ska skaffa hund, alla tre är riktigt sugna på det, och min brors kompis ska para ihop sin hund  med en annan så den får massa valpar som dom ska sälja. Hoppas verkligen att vi köper en :)

liter bilder från dagen..


jag och anna tog varsin varm cacao cream på rasten, mmm, sjukt gott.




min docka som jag klipper :)


/ erika ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0