Lite om mig

Istället för att skriva en hel tråkig löpande text om mig själv så skriver jag frågor och svarar på dom ist, roligare att läsa så, tycker jag iaf :)

Namn: Erika Sjöstedt
Ålder: 16
Född: den 15 mars 1994
Familj: Mamma, Pappa (skilda) och en storebror
Bor: Malmö
Älskar: att dansa, det bästa som finns.
Skola/inrikting: John Bauergymnasiet i malmö, frisör.
Brukar: Gå i skolan, vara med kompisar, dansa och leva livet helt enkelt.
Favorit låt: The Fray- How to save a life
Musik: Kent, Lars Winnerbäck, Melissa horn, Håkan Hellström, The Fray och mycket mer.
Favorit serie: Vänner helt klart, har alla säsonger hihi.
Bok: Syskonkärlek. Suprise? vem gillar inte den liksom :)
Mat: grillad kycklingfilé med klyftpotatis och en god sås. MUMS!
Relationstatus(haha): singel. borde jag vara ledsen? Nej förfan :D

Tror det räcker så. Hoppas ni har fått en liten aning om vem jag är iaf :)


och en bild på mig.

Ja jag vet, texten är så jävla liten, men jag jobbar på de. Om någon vet hur man ändrar de så får ni gärna skriva de i komentarsfältet :) är förevigt tacksam isf, hehe.

ha de bra sålänge
/ erika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0