Varje gång är som den första gången vi sågs.

Hej.

Drogar längesen med petter och veronica maggio. Så sjukt bra!

Den här helgen har varit helt okej. I fredags kom mormor hit på middag och jag klippte hennes hår, sen på kvällen tittade vi på idol och hade de mys :). Igår var jag på en snabb fika med ana och sandra på dagen. Sen på kvällen var jag ute med några, vi körde runt lite här och där, sen var vi på stapel och tog de lugnt och snackade där :).

Idag ska jag inte göra ngt spec, laga mat, sen ska jag packa för jag ska hem till farsa ikv.

låtar värda att lyssna på:
Petter – Längesen
Daniel Adams-Ray – Förlåt att jag aldrig sagt förlåt
Kim Carnes – Bette Davis Eyes
Kanye West – Through The Wire

/ erika ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0