You're a song writen by the hands of god.

Hej.

Idag vaknade jag vid 3 tiden. Hmm inte så bra kanske med tanke på att jag ska upp tidigt imorron och gå till skolan och kommer nog inte somna sådär jätte tidigt som jag borde. Aja, de får jag ta sen.

Beställde nyss lite kläder från H&M som jag kände att jag behövde. Efteråt sa mamma att jag var dyr i drift, haha.
Men jag betalar såklart allt själv sen :)

Från en sak till en annan... idag avgörs de om MFF (hejaheja) eller HIF (buu) vinner, hehe. Hoppas på malmö såklart, men jag vill inte hoppas för mycket i tron på att de ger otur kanske.

Nu måste jag ta min ur sängen och börja städa mitt rum lite, det ser ut som fan. Kläder överallt och åh jag orkar inte haha :(

kläderna jag beställde :)

/ erika ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0